Online Europees Congres van D66 – Liberale waarden in tijden van corona

“Liberale waarden in tijden van corona”, het thema van het Europese congres van D66 op 17 oktober, van 14u tot 16u30. Vanuit een corona-veilige setting in Brussel, biedt de afdeling D66 België & Luxemburg in samenwerking met de D66-fractie in het Europees Parlement een rijk en gevarieerd online programma aan met onze D66-kopstukken en vele Europese liberale vrienden. Hieronder vind je het programma en kun je je meteen registreren!

Volg het congres live hier!
Join the conference live here

Online Europees Congres van D66 – Liberale waarden in tijden van corona

Check het programma hier!

Programme in English

Fringe meetings

We gebruiken Zoom voor de fringe meetings. Om aan te sluiten bij de fringe meetings, klik hier om de Zoom-sessie te openen.

NB. Alleen als je ingeschreven staat kunnen we je toegang tot de fringe meetings geven, dus schrijf je hieronder in!

Vrijwillige bijdrage

Zoals bij alle landelijke D66-congressen is registratie voor het Europese Congres gratis. Zoals gewoonlijk geven we deelnemers wel de mogelijkheid om een vrijwillige financiële bijdrage van €5 te geven als tegemoetkoming in de organisatorische kosten, en de aankomende campagne van D66 afdeling België & Luxemburg voor de Tweede Kamerverkiezingen. Hogere vrijwillge bijdrages zijn uiteraard ook welkom! Klik hier om een vrijwillige bijdrage te geven.

Registratie online Europees Congres van D66

• Om toegang te krijgen tot een fringe meeting moet je voor die sessie geregistreerd zijn. You need to be registered in order to be admitted to the fringe meetings.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

This event is organised with the support of the ALDE Party and the European Parliament. The sole liability rests with the organiser; the European Parliament is not responsible for any use that may be made of the information contained therein.

Laatst gewijzigd op 17 oktober 2020